وقد أعذر من أنذر

أنا لا تبع آسفين ياريس
ولا تبع أبناء مبارك
ولا تبع كلنا خالد سعيد
ولا تبع المرشد
ولا تبع حمدين
ولاتبع البرادعي
ولاتبع الشحات
ولا تبع برهامي
ولا تبع حازمون
ولا تبع صفوت
ولا تبع عمرو حمزاوي
ولا تبع الكتاتني
ولاتبع أي حد

أنا تبع الرئيس المفدى الأستاذ الدكتور مهندس محمد محمد مرسي عيسى العياط وتبع الفريق عبد الفتاح السيسي …. اللي هيقولوا عليه أنا هنفذه بالحرف …. يعني أنا راجل مع الشرعية اللي شايفها قدامي

لغاية 30 – 6 طلعتوا رجالة وغيرتوهم ، شوفوا ياعم اللي يرضيكم أنا تبعة برضه … بس وحياة أبوكم عايز أشوف راجل في البلد دي يخلص من غير مايموت حد … فاهمين من غير مايموت حد … لإن عندي واد داخل ثانوية عامة السنة الجاية … بس مش عايزه لا هو ولا حد من اخواته يموت وبعدين تضحكوا علي وتقولوا لي شهيد ولا يجيلي طايرله عين وبرضه تضحكوا علي وتقولوا لي مصاب ثورة … وناس ساعتها تقولك شاب من شباب الإخوان والتاني يقولك ده تبع 6 شعبان ، أنا بقول لكم من دلوقتي عيالي مش تبع حد بس الله في سماه لو واحد فيهم جراله حاجة ما يكفيني دم الشعب ده كله فدا ضفر واحد منهم
وقد أعذر من أنذر

اترك رد

